Łączna liczba wyświetleń

sobota, 12 listopada 2016

Październikowe nowości

I oto kolejny bardzo skromny post zakupowy. Powiem Wam tylko, że przez te kilkanaście dni listopada zgromadziłam już więcej nowości (choć są to też rzeczy niekosmetyczne) niż przez cały październik (a może nawet i wrzesień razem wzięty), więc za miesiąc będzie ciekawiej. Wszystko za sprawą fajnej wyprzedaży w Biedronce - jeśli jeszcze o niej nie wiecie to zerknijcie na ich stronę.


A) Avon
 - karmelowy żel pod prysznic,
- płyn do kąpieli Renifer wanilia i śliwka- już czuć klimat świąt ♥,
- pędzel do makijażu (bardzo sztywny i nie umiem go używać),
- woda perfumowana AVON Life - moja ostatnia miłość ♥,
- zestaw 5 pierścionków, niżej zbliżenie

 jeden pierścionek już na moim palcu;

B) Hebe (czy SuperPharm?)
- płyn do płukania jamy ustnej Ziaja i Tołpa;

C) DOZ
- pianka do higieny intymnej Green Pharmacy Biała akacja i zielona herbata ♥ 
oraz Szałwia i lawenda;

D) ROSSMANN
- tusz do rzęs Wibo
(na palcu widać jeden z pierścionków).


Wsio. Jak widać Avon rulez
Wpadło Wam do koszyka coś ciekawego ostatnio? 

10 komentarzy:

  1. Pięknie pachnie ten żel, ale niestety żele Senses bardzo wysuszają mi skórę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten tusz z wibo kocham! <3 Muszę pomyśleć o zakupie tych pianek z Green Pharmacy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpuściłam ten żel Senses, bo stwierdziłam, że wolę iść do Lidla po limitki ;) ja w październiku też nie poszalałam i w listopadzie póki co też nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiam się nad tym żelem z Avonu. Jak go oceniasz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ja już dawno nie robiłam żadnych zamówień z Avonu :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. wiesz co, kiedyś byłam z niego bardzo zadowolona a teraz jakoś mniej :/ czasem zlepia mi rzęsy i muszę dodatkowo je rozczesywać szczoteczką ze starego ;)

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)

Masz pytanie? Pisz :) scar_lett@wp.pl