Łączna liczba wyświetleń

sobota, 15 sierpnia 2015

Ziaja, Liście manuka: pasta do oczyszczania twarzy i reduktor zmian potrądzikowych

Ostatnimi produktami z Ziajowej serii Liście manuka, na które się skusiłam i teraz pora o nich wspomnieć, są pasta i reduktor. O pierwszej dużo i głośno w blogosferze, w większości są to głosy pozytywne, natomiast o reduktorze zbytnio nie można poczytać. Jeśli jesteście ciekawe co myślę o tym duecie to zapraszam do lektury.
Krem na dzień i na noc opisywałam tutaj a oba żele tu.

pasta do głębokiego oczyszczania twarzy przeciw zaskórnikom
reduktor zmian potrądzikowych

Zacznę od pasty. 
W białej, plastikowej tubce z otwieraniem typu 'klik' mieści się 75 ml produktu. Ubytek można kontrolować pod światło a tubka jest miękka do przecięcia, więc pastę można zużyć do samego końca. 
W środku znajduje się biała pasta z zielonymi drobinkami. Pachnie bardzo przyjemnie - tak świeżo, orzeźwiająco. Już niewielka ilość produktu wystarcza na pokrycie całej twarzy, więc wpływa to dobrze na wydajność. Nie jest to tak ostry peeling jak uwielbiany dawniej przeze mnie peeling Clearskin, nie czuć także tak mocnego chłodzenia, ale polubiłam tę pastę właśnie za to, że jest od niego o wiele delikatniejsza i dzięki temu można używać jej częściej. Używałam jej zgodnie z instrukcją na opakowaniu, ale czytałam, że dziewczyny zostawiają ją jeszcze na chwilę na twarzy w formie maseczki i przy kolejnym opakowaniu mam zamiar tego spróbować. Efekt jaki uzyskujemy po zabiegu to czysta i odświeżona twarz, przyjemnie gładka, nie ściągnięta i nie przesuszona. Produkt nie podrażnia zmian wypryskowych, nie powoduje zaczerwienienia na twarzy, ale zaskórniki niestety nie zniknęły. Jeśli zatem liczycie, że ta pasta pomoże pozbyć się tego problemu to lepiej darować sobie zakup - ja mam już kolejne opakowanie, bo bardzo polubiłam zapach oraz taką formę peelingowania przed maseczkami.


Cena:
8,99 zł/75 ml (na początku szału na serię w małym sklepiku, kolejną tubkę w rossmannowej promocji kupiłam sporo taniej)

Skład i info o produkcie:


Teraz reduktor.
To z kolei maluszek, bo w tej mini tubeczce mieści się 15 ml preparatu o lekko żelowej konsystencji. Tubka jest odkręcana i ma precyzyjny aplikator, jednak patrząc na znikome działanie tego produktu, na dłuższą metę jest to minus. Zapach jest niewyczuwalny podczas używania, czuć go trochę w opakowaniu po jego rozcięciu.
Początkowo stosowałam zgodnie z instrukcją czyli odrobinę wklepywałam na wszelkie zmiany na twarzy, ale wtedy miałam ich dużo i była to męcząca czynność. Jak zauważyłam, że reduktor jest mojej twarzy obojętny tzn. ani nie pomaga, ani nie szkodzi to zaczęłam większą ilością smarować całą twarz. I wówczas również nic się nie poprawiło, ale przynajmniej opróżniłam tubkę...
Reduktor był chyba najdroższy ze wszystkich produktów na które się skusiłam i sporo sobie po nim obiecywałam a wyszło podobnie jak z kremami czyli nico - dalej zanieczyszczone moje lico...


Skład znajduje się na kartoniku, ale ten gdzieś mi się zapodział...

Cena:
7,89 zł/15 ml (w aptece Gemini, stacjonarnie widziałam go za ok. 12 zł)


Podsumowując całą serię to u mnie wyszło fifty-fifty ---> połowa spisuje się dobrze, druga połowa niekoniecznie. Jednak z tego co widziałam/czytałam zdania są bardzo podzielone i te produkty, które u mnie się nie spisały dla innych były w porządku i na odwrót - moje hity nie sprawdzały się u innych. Całe szczęście, że nie są to drogie kosmetyki, więc każdy może zainwestować i samemu wyrobić sobie opinię. Ja z pewnością wrócę do obu żeli i pasty. 


Byłyście w stanie oprzeć się szałowi na tę serię? Jak Wasze odczucia? Znalazłyście perełkę?

9 komentarzy:

  1. Pastę baardzo lubię i kupuję już regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A no widzisz ten reduktor własnie pominęłam przy zakupach. Pasta świetna ;)
    Mi jeszcze kilka rzeczy pozostało do przetestowania... wolno mi to jakoś idzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej serii lubię najbardziej pastę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam tę pastę i uwielbiałam,cudownie oczyszcza buźkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem przekonana do tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiam się czy ta pasta nie zaszkodziłaby mi na miejsca ze zmianami trądzikowymi :( Bo jeśli tak to nie ma sensu ją kupować :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Pasta sprawdziła się u mnie bez zarzutu :) Przy zakupach reduktor jakoś nie 'wpadł mi w oko' - może to i dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tylko pastę i jestem zadowolona z niej więc kupiłam kolejne opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten reduktor, ale nic nie pomagał.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Masz pytanie? Pisz :) scar_lett@wp.pl