Łączna liczba wyświetleń

sobota, 29 września 2012

Jak Bratek nie pomoże to już chyba nic...

Wczoraj od firmy AVETPHARMA otrzymałam 25 tabletek Bratek Plus w ramach akcji z Fb "1000 próbek BRATEK PLUS" :) Cieszę się ogromnie, bo już od dawna chciałam je wypróbować, ale wcześniej nie było okazji.



I teraz zastanawiam się czy już teraz zacząć kurację czy wstrzymać się jeszcze parę dni, bo spotkałam się z opiniami na blogach, że oczyszczanie tabletkami może powodować wysyp krost a za tydzień mam wesele u przyjaciółki, więc nie chciałabym pogorszyć i tak kiepskiego stanu mojej skóry... A może tydzień to za mało na wysyp i mogę spokojnie zacząć już dziś? Co myślicie?

Miałam Wam dziś stworzyć posta, w którym zapoznam Was mniej więcej ze stanem mojej cery, ale to dość długa historia, więc poczekam z tym raczej do końca kuracji Bratkiem i wtedy wszystko dokładnie opiszę.

Mam też inny problem, bo koniec miesiąca za pasem, zdenkowane produkty czekają w pudełku na sesję zdjęciową a nie napisałam recenzji o Jantarze... Zdjęcia porobiłam już dawno, ale ciągle zwlekałam z tym postem aż tu we wtorek padła mi karta graficzna a wszystkie zdjęcia zostały na dysku, bo oczywiście nie skopiowałam ich na pendrive... Dziś mam mało czasu, ale jutro zamieszczę recenzję bez zdjęć a fotki dodam jak z kompem będzie już wszystko ok (teraz korzystam z notebook'a, który ślimaczy się we wszystkim i już się boję ile zajmie mi edycja zdjęć do denka...)
Nie dość, że na początku miesiąca telefon odmówił posłuszeństwa to teraz jeszcze ta karta!!! Widać, że nigdy nie jest tak źle, żeby nie mogło być gorzej...


Pozdrawiam Was ciepło-jesiennie i proszę o pomoc z decyzją czy już dziś rozpoczynać kurację czy jeszcze czekać? Za niecały miesiąc Lubelskie Spotkanie Blogerek Kosmetycznych, więc fajnie byłoby mieć już śliczną i gładką buźkę, nie? ;)

4 komentarze:

  1. Ja bym poczekała te kilka dni - nie warto ryzykować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też jestem zdania, ze bezpieczniej poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie wysyp był w 3 tygodniu
    przy końcu 3 blistra

    zresztą dziś pisałam o 'efektach' tego bratka właśnie
    a właściwie ich braku :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaraz zajrzę do Ciebie i poczytam :)

      i dzięki dziewczyny za rady, ale niestety sytuacja rodzinna nie pozwala mi na uczestnictwo w dzisiejszej imprezie - ale wszystkim obecnym życzę upojnej nocy ;) a Pannie Młodej i Jej Mężowi dużo szczęścia i wszelkiej pomyślności :*

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)

Masz pytanie? Pisz :) scar_lett@wp.pl