Łączna liczba wyświetleń

sobota, 11 maja 2013

Kusząca truskawka czyli lakier Seduce me Strawberry, Avon

Moje paznokcie już prawie wróciły do siebie (tfu! tfu!), więc mogę zaczynać je pokazywać publicznie. Dziś padło na bardzo letni kolorek a mianowicie nowość z Avonu

Seduce me Strawberry



Lakier mam już od paru tygodni, ale czekałam na wenę i akurat wczoraj kupiłam sobie w ciuchlandzie sukienkę z różowymi kwiatkami, więc nie mogłam już dłużej czekać. Wczoraj też lakier gościł na blogu u Turkusoowej a dziś u mnie (ale to nie ta sama buteleczka, tylko odcień ;))

Jak zobaczyłam ten odcień pierwszy raz na blogu to od razu skojarzyłam go sobie z ubiegłorocznym hitem również z Avonu - Coral Reef. Okazało się, że różnią się nieco odcieniem (Seduce me Strawberry jest trochę bardziej soczysty, ciemniejszy, ale i tak daleko mu do truskawek, które ja znam) no i wykończeniem (Coral Reef jest bezbrokatowy). Oto porównanie:

 
 



Lakier, mimo tego, że brokatowy (takimi maluje mi się łatwiej), smuży, więc potrzebne są minimum dwie warstwy - poniżej paznokcie z jedną warstwą, która dość szybko ściera się na końcówkach




a teraz dwie warstwy i fragmenty sukienki ;)









Uwiodła Was ta truskawka? Mnie tak i coś czuję, że często będzie gościć tego lata u mnie na paznokciach :)





Na koniec jeszcze mój smutny łów z Biedronki czyli


skromny zapas płynu micelarnego i nowość - żel do higieny intymnej z korą dębu Intimea. Była jeszcze emulsja z inną etykietą, ale opis nie różnił się raczej niczym od pomarańczowej wersji, więc nie wiem czy to też nowość. Lubię żel niebieski, zobaczymy jak ten się spisze.

22 komentarze:

  1. przepiekne kolorki ;) Bardzo ładne zdjęcie z książką ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. prawie jak ten sam kolor
    o nowy żel do higieny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. różnicę widać zwłaszcza przy porównaniu buteleczek, bo tak na paznokciach to tak delikatnie

      Usuń
  3. Widzę że też pokochałaś ten lakier do paznokci :*
    co co płynu Intimea to używam obecnie niebieskiego,z korą dębu jeszcze nie widziałam u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że ten płyn wycofują :( ja niestety w żadnej biedronce go już nie dorwałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także zastanawiam się nad pełnowymiarowym produktem :) krem jak dla mnie świetny :) chwilowo mój ideał :)

      Usuń
    2. u mnie jeszcze dziś widziałam kilka sztuk

      Usuń
  5. Piękne kolorki :) Ja też kupiłam 2 płyny micelarne :P Nie używałam jeszcze ich, więc tak ostrożnie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba, myślałam, że może te drobinki będą bardziej nachalne, a tu pozytywne zaskoczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo pozytywne :) ciekawe tylko jak ze zmywaniem ;)

      Usuń
  7. Ale piękna czerwień :)
    Kurczę, muszę i ja zrobić zapas tego płynu bo właśnie się w nim rozkochałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, to może na zdjęciach tak widać, ale to taki ciemniejszy, neonowy róż :)
      ja też już zużyłam dwie buteleczki i tych to chyba będę używać tylko od święta :/

      Usuń
  8. śliczny ten kolor lakieru :-) bardzo lubię taki kolor na lato :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, bo ładnie podkreślają opaleniznę :)

      Usuń
  9. o tak tak!:) taki typowo letni kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor fajny, ale tak w porównaniu z Coral Reef, to wole ten drugi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. rzeczywiście smakowita ta truskawka (:

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Masz pytanie? Pisz :) scar_lett@wp.pl