Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 23 października 2012

Co Kapturek przyniósł w swoim koszyczku...? + prezent od BingoSpa

Przyniósł, a właściwie przynieśli jemu ;)
Nie wiem skąd ten tytuł :? Chciałam, żeby było zabawnie i takie coś wymyśliłam, bo pokażę Wam dziś produkty, które przybyły do mnie w październiku i recenzji wielu z nich możecie spodziewać się już niebawem (czyli to w pewnym sensie taki post z zapowiedzią).

Wszystko umieściłam właśnie w wiklinowym koszyczku (stąd to skojarzenie) i są to głównie nowości z Avonu i Oriflame (bo "odpływ" tej gotówki tak bardzo nie boli;))

Tadam!


A tu z lotu ptaka ;) 



Nie będę pokazywać teraz każdej rzeczy, bo przyjdzie na to czas przy okazji recenzji, ale są tu:


 - zestaw z Tureckiej Łaźni Termalnej Planet Spa 

 - eliksir do kąpieli Szampan i Tajski Kwiat Lotosu oraz mus do ciała Masło Shea i Trufla Czekoladowa

 - zestaw City Rush

 - matujący podkład w musie

 - podkład Extralasting

 - balsam do ust Brzoskwinia i Bawełna

 - nowe maseczki, które nabyłam wczoraj w Naturze do testów w ramach akcji "Październik miesiącem maseczek"



Jeśli macie ochotę przeczytać o czymś konkretnym (oprócz maseczek) w pierwszej kolejności to proszę o posta z informacją :)




Jeśli jednak średnio interesują Was nowości z Avonu czy Oriflame to teraz coś dla Was - otóż w ramach (można tak powiedzieć) współpracy otrzymałam do testów 3 kosmetyki BingoSpa :D

Maseczka idealnie wpasuję się do październikowej akcji :) już się nie mogę doczekać testów!

Piszę, że można tak powiedzieć, ponieważ wszystkie uczestniczki 3-go Lubelskiego Spotkania Blogerek Kosmetycznych zostały zaproszone do współpracy i nie wiem czy każda skorzystała czy nie - okaże się wkrótce na blogach lub w sobotę na spotkaniu (nie wiem jak reszta dziewczyn, ale ja jestem strasznie podekscytowana, zwłaszcza w tym tygodniu, bo jeszcze tylko parę dni:))

Korzystając z okazji chcę podziękować Ewelinie czyli dziewczynie mojego chłopaka z bloga "w-mojej-kosmetyczce" http://w-mojej-kosmetyczce.blogspot.com/, bo to ona poinformowała mnie o możliwości zgłoszenia się do testów - BARDZO DZIĘKUJĘ !!! :&



17 komentarzy:

  1. same ciekawostki, czekam na opinie

    OdpowiedzUsuń
  2. już niebawem :) aż sama podskakuję z podniecenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawią mnie produkty z Bingo Spa :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też, bo po reszcie wiem mniej więcej czego mogę się spodziewać a kosmetyków Bingo Spa nigdy nie używałam :)

      Usuń
  4. niektóre kosmetyki bingospa są bardzo fajne:) także miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej:) Mnie bardzo interesują nowości z Avon i Ori:) Uwielbiam te kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też je lubię i dziwi mnie trochę takie negatywne nastawienie wielu osób do tych marek - wiadomo, że każda firma ma perły i buble, ale ja nigdy nie rezygnuję z jakiejś marki tylko dlatego, że jeden produkt mnie zawiódł :)

      Usuń
  6. Pod postem z lakierami-efekt aksamitu, pytałaś jakiej bazy używam:)
    Tak więc jako bazy używam odżywkę z keratyną z marizy.
    I u mnie lakiery trzymają się zazwyczaj długo:) Ale wiesz jak to jest:) Zależy co się w domu robi... Jak używałam lakier z avonu to sprzątałam, zmywałam, pranie ręczne robiłam. Pięknie się trzymał:) Teraz mam fazę leniuchowania i mało co sama robię, zmywa zmywarka, pierze pralka, sprząta mąż;)
    Więc lakiery trzymają się rewelacyjnie:) Nawet te marizowe już 4 dzień mam na pazurkach:) I są bez skazy:) Ale zaraz je zmyję, bo już mi sie kolor znudził;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmywarki nie mam, pralka jest, ale lipna, więc sama muszę płukać a poza tym nie wszystko piorę w pralce, bo szkoda mi niektórych rzeczy i bawię się ręcznie ;) a męża zazdraszczam ;)

      mi też szybko nudzą się kolory, więc lubię je często zmieniać i trwałość lakieru nie ma dla mnie wielkiego znaczenia - no chyba, że lakier nie wytrzyma nawet dnia to wtedy out! :)

      Usuń
  7. Zawstydzasz mnie Kochana tymi podziękowaniami :D Bardzo cieszę się, że dostałaś już kosmetyki, ja też skorzystałam z okazji podjęcia współpracy, choć muszę szczerze przyznać, że długo się nad tym zastanawiałam :)
    Widzimy się w sobotę :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez otrzymałam kolagen, który jest wspaniały.

    A BingoSpa niestety nie mogło nam zasponsorować prezentów i w ramach spotkania po prostu zaproponowali współpracę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. miłego testowania Bingo i do zobaczenia jutro na spotkaniu :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Masz pytanie? Pisz :) scar_lett@wp.pl