Łączna liczba wyświetleń

piątek, 11 listopada 2016

Denko - październik

No i się zaczęło... Ciemno, pochmurno, siąpi, zimno - zdecydowanie nie lubię tego okresu i tylko odliczam dni do świąt i przerwy, od której to dzień z minuty na minutę będzie coraz dłuższy.
Postanowiłam do końca roku zachować porządek jaki tu sobie ustaliłam jakiś czas temu, tj. miesiąc zaczynam od rozliczeń z denka i zakupów a potem jak wyjdzie. Ostatnio nic nie wychodzi i nie wiem czy coś się zmieni w tej kwestii czy całkowicie dam sobie z tym spokój, bo nie jestem zadowolona z obecnego stanu rzeczy...

Pogorszenie widać też w zużywaniu, popatrzcie
 kiedyś ledwo się mieściłam w tym koszyczku


1. Head&Shoulders, szampon przeciwłupieżowy Gęste i mocne - szampon z Joyboxa. Nie mam problemu, ale raz na jakiś czas profilaktycznie (nie wiem czy jest coś takiego ;)) go używałam. Bardzo dobrze się spisywał.
2. Marion, odżywka do włosów łamliwych i z rozdwojonymi końcówkami - takie właśnie mam włosy (czy raczej to siano na głowie) a odżywka poza nawilżeniem i ładnym zapachem nic więcej nie dawała.

3. Avon, żel pod prysznic Rio Coctail - tegoroczna limitowana edycja wakacyjna. Zapach ok, ale bez szału a żel jak żel.
4. Perfecta, kawowy peelingujący żel pod prysznic - byłam z niego bardzo zadowolona. W zapachu czułam zamiast kawy jakiś cynamon czy inne korzenne przyprawy a jego działanie było naprawdę w porządku. Jest to żel, ale drobinki były dość ostre i efekt na co dzień był jak najbardziej zadowalający. Jedyny minus to zbyt rzadka konsystencja, ale stanowiło to problem tylko przy otwieraniu, bo żel szybko wypływał z opakowania - na ciele nie było to uciążliwe. Myślę, że wrócę.
5. Pat&Rub, hipoalergiczny balsam do ciała - kolejny hit październikowego denka! ♥ Mam jeszcze dwa balsamy o innych zapachach, ale ten jest moim zdecydowanym faworytem! Miałam go zrecenzować, oszczędzałam jak mogłam, ale się nie udało. Oprócz tego, że balsam wspaniale pielęgnuje i nawilża skórę to ma tak delikatny i nie męczący zapach, że dosłownie go pokochałam. Kto zna firmę to wie, że ich zapachy mogą być wręcz męczące a ten jest inny i dlatego został moim ideałem. Jeszcze jedno ♥ na koniec. Zdecydowanie polecam!
6. Eveline, olejek po depilacji - oj tu nie umiem się wypowiedzieć. Zużyłam, ale bez zachwytów i przyjemności.

7. Tso Moriri, maska z witaminą C - różowa; bardzo polubiłam się ostatnio z maskami algowymi. Trudną sztuką jest jej przygotowanie, bo łatwo przesadzić z ilością wody czy źle rozmieszać, ale efekty są jak najbardziej warte próbowania! Skóra jest cudownie nawilżona, ukojona i wygładzona - myślę, że do szczegółowych obietnic mogłabym się odnieść, gdybym używała ich regularnie a tak mogę tylko stwierdzić ogólnie, że mi się podoba i polecam spróbować.
8. Tso Moriri, maska caviar - niebieska; podobnie jak wyżej
9. Mariza, peeling drobnoziarnisty do twarzy - mój drugi peelingowy ulubieniec (po miętowym Clearskin), do którego chyba nie wrócę. Mam wrażenie, że wymęczyłam już trochę twarz i stała się ona bardzo delikatna i wrażliwa i teraz oczekuje od mnie nieco łagodniejszego traktowania. Peeling jest świetny, bez dwóch zdań, ale dla mnie już za mocny.

10. Oriflame, czekoladowy krem do rąk - taki kremik na co dzień, bez szału, ale też nie najgorszy.
11. Oriflame, dezodorant w kulce Activelle - lubię zapach tej kulki, jej działanie i często do niej wracam. Teraz szukam kulek bez aluminium, ale widzę, że ich działanie ochronne pozostawia wiele do życzenia....
12. Bath&Body Works, żel antybakteryjny Pink Chiffon - mój ulubiony zapach tej firmy ♥ Aktualnie mam inną wersję zapachową, ale ma chyba więcej alkoholu w składzie, bo bardzo szybko dowiaduję się o jakichś podrażnieniach dłoni :/


I już!
Znacie coś? Podzielacie opinię?

4 komentarze:

Dziękuję za komentarz :)

Masz pytanie? Pisz :) scar_lett@wp.pl